Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bylo zajímavé jak komunisté nesnášeli církev a přitom se od ní učili. Taky nutili lidi věřit nesmyslům, předstírat oddanost, nutili je chodit na pobožnosti, kterým říkali stranické schůze, místo křížů a Božích muk rozmístili po krajině transparenty s hesly. Taky konali krvavé procesy.

1 2
možnosti
MT

Spatny blog. Ten clanek neni o komunistech.

2 0
možnosti
BT

zdá se že si myslíte že církve věří na nesmysly ovšem vyvracet to ještě většími nesmyly není ta pravá cesta

4 1
možnosti
PV

Mám podobný názor. Chtěl jsem jí článek pochválit, ale jak čtu dál a dál, tak ty bludy začaly převažovat.

3 0
možnosti
Foto

Sám nemám rád žádné mocenské a manipulativní struktury, církve nevyjímaje.

1 2
možnosti
KB

Vztek na nějakou instituci by člověku neměl zatemnit rozum. Vměstnat 2 tis. let vývoje evropské civilizace do pár žvástů, neboť článek není nic jiného než "Žvásty naprostého nevzdělance", je toho příkladem.

22 7
možnosti
JL

Chtěl jsem něco napsat, ale už nemusím. Dal jsem Vám plus.

4 2
možnosti
PP

Mimochodem zkusil jsem si ze sportu za pulku bodu dosadit "viru ve vedu", kupodivu to dost sedlo ;-)

3 1
možnosti
PP

Proc ta zarputilost? Sam nejsem verici, ale nechapu motivaci se timhle zpusobem do viry obouvat.

16 2
možnosti
VR

Já sám jsem věřící - svým způsobem a k tomu žádnou církev nepotřebuji. Autorka nepsala o víře, ale o církvích .

3 1
možnosti
RH

To je opravdu nesmysl, křesťanský původ naší civilizace je zřejmý každému s mozkem.

20 6
možnosti
PV

Větší blbost jsem už dlouho neslyšel. Takže před Jéžiškem jsme tu asi lezli po stromech... Chce to kapánek studovat, pane. Třeba staré slovanské předkřesťanské védy jsou na to velmi vhodné.

1 1
možnosti
LP

L23u75k84á83š 48P43e14c84h48a

21. 12. 2013 12:36

Bezva článek. Taky nesnáším ty tlusté biskupy a kardinály v pozlacených hadrech jak kážou o morálce a hrabou majetek který patří všem občanům. Vecpali se všude. Do armády do nemocnic, aby mohli oblbovat slabomyslné jedince.

9 15
možnosti
RH

To je zvláštní, že u vás to nevyšlo.. :-/

19 3
možnosti
BM

Taková fešanda a píše takové nesmysly........:-P

8 4
možnosti
OK

jj, tohle jste mi  macali do hlavy v 70. a 80.letech, mate dojem, ze vase posahane vymysly o cirkvi plati jeste v roce 2013, autorko:-)

12 4
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 942x
Jsem žirafa s hlavou vysoko v korunách.