Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

http://rossi.blog.idnes.cz

28. 6. 2010 13:40
Jsem žirafa s hlavou vysoko v korunách

No safra. A ještě se štěnátkama. Dvou i čtyrnohýma. A mám nohy od sebe, proto mě chce někdo, kdo má těch nohou u sebe už dost. A to mi vadí. Protože pak dám nohy k sobě a zas mě nebude chtít. Co mám vlastně dělat? Ach jo, ti muži :-(

0 0
možnosti
J

jurneff

28. 6. 2010 13:38
Dámo, no to je úroveň

To jste neslyšela o okouzlení osobností? Vy taky myslíte jenom na to jedno.....

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

28. 6. 2010 13:49
Re: Dámo, no to je úroveň

;-DNěkdo tomu říká...okouzlení osobností...někdo vůně pííí...šťaličky???8-o:-P;-D

0 0
možnosti
B

Bucharovic

28. 6. 2010 13:10
.

Když čubička nechce, pejsek si neskočí... Tím chci říct, že kdyby ženské pokolení nebylo tak rozdavačné, tak bychom my muži nedostali nic, kvůli čemu se opouštějí manželky  s nohama na zemi... :-)V.Kroupa

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

28. 6. 2010 13:13
Re: .

v podstatě je to otázka dámského altruismu.......účetně se to nazývá Má dáti/ dala;-D

0 0
možnosti
HN

Hanka Novotná

28. 6. 2010 13:02
Zas jen ke kotníkům,

ani o cenťák vejš! Téma fajn, název článku naláká a kde nic tu nic...škoda.

0 0
možnosti
P

parnassius

28. 6. 2010 13:06
Re: Zas jen ke kotníkům,

;-Dale no tak, Hani:-P

0 0
možnosti
Í

í-mejlka

28. 6. 2010 12:21
Jenom dvě věci

Jestliže - teoreticky - muž opustí po mnoha letech manželství svou ženu jen proto, aby si opatřil zajímavější a neokoukaný 6 s jinou ženou, tak doufám, že se ho nebude manželka snažit dostat zpět - proč by to proboha dělala? A má až do konce života hlídat každý jeho pohled? Mučit se představami toho, co si představuje její manžel? Marnost a zbytečnost!

Ale co opravdu nesnáším je omlouvání se:  "Je to tak naprogramované přírodou" případně argumentace: "Je to proti přírodě." Pokud je mi známo, příroda nezná  inkubátor, transplantaci rohovky, péči o přestárlé a postižené, náboženské a etnické války, literaturu a hudbu, náboženství, módní diktát - prostě nezná nic z toho, co zahrnujeme pod pojem civilizace a co jsme si dokázali v historicky zanedbatelně krátké době opatřit. V podstatě nás dnes s přírodou spojuje jediné - závislost života na smrti a naopak. Všechno ostatní, co děláme nebo neděláme, už nemá s přírodou nic společného. Takže tyhle argumenty a omluvy jsou jen výmluvy.

0 0
možnosti
H

http://rossi.blog.idnes.cz

28. 6. 2010 12:23
Re: Jenom dvě věci

to je lepší příspěvek než "celej" tenhle "článek" R^

0 0
možnosti
H

http://rossi.blog.idnes.cz

28. 6. 2010 12:18
Óooooooo

to je moudro. Vás někdo opustil kvůli holce s nohama od sebe? Když už jste je musela mít na zemi?

0 0
možnosti
H

Hana66

28. 6. 2010 12:24
Re: Óooooooo

A vás nenapadlo, že já jsem právě ta s nohama od sebe, paní Rossiová?:-P

0 0
možnosti
X

xs123

28. 6. 2010 11:53
Mladým holkám nedojde

že za chvíli budou mít doma penzistu. Bude jim čtyřicet, budou chtít cestovat, sportovat, budou vypadat dobře, ale doma budou mít sklerotika s bolavýma kloubama, slabým srdcem a cukrovkou. A jejich jediné dítě bude na maturitním plese vypadat jako by mělo dědečka.

0 0
možnosti
R

rony100

28. 6. 2010 12:31
Re: Mladým holkám nedojde

A proto to každému přeju. Jak těm holkám, tak těm chlapům ;-D

0 0
možnosti
V

V.Hamral.ml

28. 6. 2010 11:45
Yep,

takže jeden pokud nemá vylágrováno přijde po chvíli na to, že je to fakt 'jen na chvíli';-) Ono nevěry nevymýtíme, nárazové pudově orientované výboje nejdou potlačit již na biologickém základu, takže kompromis dlí v tom, že nebudeme nevěrní programově, ale když už se to stane, tak budeme mít na zřeteli to 'na chvíli' a nerozmlátíme funkční vztah, pokud funkční je. Ono FAKT každý rozkrok časem zevšední a na tom není nic šokujícího, nehledě tedy na to, že přechod od rozkroků k praktičnosti je automatikou všech párů. Ale jinak hezký look Bornovka, sympatická tvář a milé články, takže ke všem škarohlídům čelem a nenechat se zmást!;-DR^

0 0
možnosti
H

Hana66

28. 6. 2010 11:50
Re: Yep,

Diky:-)

0 0
možnosti
PH

picky

28. 6. 2010 11:41
Ono "to" jde dělat

i s nohama na zemi i s nohama u sebe, to nevíte?;-D;-D;-D

0 0
možnosti
P

parnassius

28. 6. 2010 11:33
Já mám dívky s nohama od sebe rád,

a proto si ze zásady nepořizuji domů žádnou s nohama na zemi;-)

0 0
možnosti
I

ivko12

28. 6. 2010 11:42
Re: Já mám dívky s nohama od sebe rád,

;-D;-D;-DR^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 942x
Jsem žirafa s hlavou vysoko v korunách.