Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
U

ujko.straka

10. 1. 2011 15:30
Krásné karma

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

10. 1. 2011 13:06
Když se guma přetrhla

tak jsem se naučil strefovat mouchy přetrženou gumou. Jeden konec jsem držel v jedné ruce a za druhý konec jsem gumu natáhl - a druhá konec sloužil současně jako projektil. Bylo to dokonce rychlejší a možná i přesnější. Rychlost a přesnost jsem dovedl k dokonalosti, takže se mi dařilo trefovat masařky a posléze i mouchy domácí v letu. Akorát s mouchama podlustrovkama byla vždycky potíž. :-(

0 0
možnosti
PK

H0PE1@seznam.cz

10. 1. 2011 12:53
Tak

to mě potěšílo. Nebyl jsem sám;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 187
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 942x
Jsem žirafa s hlavou vysoko v korunách.